keskiviikko 26. syyskuuta 2007

Hei kaikki! Täällä mun on helpompi antaa neuvoja ja vinkkejä ja kertoa paremmin itsestäni. Kiva kun olette käyneet, toivottavasti kaikilla menee hyvin. Itselläni ei niinkään...on ollut riitaa poikaystävän kanssa eikä kaveritkaan ole mitään ymmärtäväisiä olleet. Mutta nyt olen täällä ja lupaan käydä useammin:)


1.Jos sä et oo laiha, sä et oo kaunis
2.Tee mitä tahansa, että olisit laiha;
(osta pienempiä vaatteita, syö diettipillereitä, nälkiinnytä ittes, tee mitä tahansa)
3.Se, mitä vaaka sanoo on tärkeintä
4.Laihuus ja syömättömyys ovat merkkejä todellisesta tahdonvoimasta ja menestyksestä
5.Miehet pitää laihoista
6.Nälkä on ystävä ja se ei petä niinkuin ruoka
7.Laihat näyttävät hyvältä missä tahansa vaatteissa


TIPSEJÄ:
- nuku paljon, muuten aineenvaihdunta hidastuu
- älä koskaan syö itseäsi täyteen
- Vältä stressiä. Adrenaliinilla on huono vaikutus aineenvaihduntaan
- Liikunta tärkeää! Älä istu paljon. Happi on hyvästä
- Juo paljon vettä, kofeiini, vihreä tee
- Pidä taukoja/pureskele ruoka hyvin
- Treenaa ennen syömistä
- Jos kuntoilet heti aikaisimpina aamutunteina, se auttaa lisäämään rasvanpalamista. Keholla ei ole vielä uutta energiaa, jota polttaa, vaan se polttaa jo kehossa olevaa aikaisempaa energiaa, rasvaa.
- Hyviä rasvanpolttopillereitä esim. Tonalin mitä itse käytän joskus ja moni urheilu liikkeistä saatava, en musta nyt nimiä. Nesteen poistolääkkeet eivät ole kauheen hyviä, mutta kyllä ne jotenkin auttavat. Hikiliikunnassa, jotta nesteitä lähtee kunnolla ja rasva palaa, juon rasvanpolttojuomaa. Sen toimintaa perustuu sihhen, että se nostaa ruuminlämpötilaa. Mutta muistakaa juda paljon vettä, muuten pyörtyy helposti. Puen päällenikin vielä paksun pitkähihaisen.
- Susittelen että pidätte jotain ruokapäiväkirjaa tai laskette kaloreita sillä niin syömistä on helpompi hallita.
- Tee painotaulukko; punnitse itsesi joka aamu ja ilta
- Kun alkaa ahdistamaan, tekee mieli syödä...käy pro-ana/pro-mia sivuilla



28 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, miten muuten nukkuminen ei hidasta aineenvahduntaa.. just valveillaolohan kuluttaa enemmän kun sydämen syke yms korkeempi..?

Anonyymi kirjoitti...

^eiks nukkumisessa ruoka sulaudu se helpommin. ;o

Anonyymi kirjoitti...

Kahvi ja kofeiinia sisältävä tee kerää nestettä -> olet siis turvoksissa ja lihavamman näköinen.

Anonyymi kirjoitti...

Olet SAIRAS kun annat muille neuvoja tallaisessa asiassa. On ihan ok, jos kirjoitat itsest'si, mutta annat muille neuvojakin. Huh.

Ja ps, sun vartalo on ihana. Tuskin t'' mit''n auttaa, mutta kuitenkin. Tee palvelus alaka muille mitaan vinkkeja anna. Etko tunne syyllisyytta jos saat jonkun muun tuohon tilaan.

Anonyymi kirjoitti...

ihania vinkkejä. mutta pikku-katan kommentti kahvista ja kofeiinista on väärä, kahvi ja vihreä tee ei polta kaloreita, mutta laittaa nesteet liikkeelle eikä turvota. minä juon vihreää teetä turvotuksiin ja on auttanut. Kiitos ihanasta blogistasi lasiluuranko<3 luen sitä tästä päivästä alkaen, olet todella syvällinen peroona :)

Anonyymi kirjoitti...

sä et vissiin välitä yhtään muista ihmisistä kuin ittestäs? miks hitossa annat sairaita "vinkkejäs" muille? haluaks että kaikki muut joutuis samaan tilaan ku sä? haluaks että ne sairastuu,kuihtuu ja lopulta kuolee siihen?

Jos sulla olis yhtään järkeä, lopettaisit tän SAIRAAN sivuston.

Anonyymi kirjoitti...

Kysyinsin tosta tonalista, missä sitä myydään :O apteekin sivuilla ei ainakaan ollut

sheezus kirjoitti...

Haluisin itekki olla noin 10 killoo laihempi, nyt näytän muitten mielestä muka laihalta mutta en oo!!!!!

Oon kyllästyny olee se tukeva tyttö!

Minkä ikänen oot?
Alotan nyt sen laihduttamisen mä pystyn!

Tsemppii <333 haleja ja pusujaa!

Anonyymi kirjoitti...

Ei herranjumala!! Ootko vittu tyytyväinen, kun joku nuori tyttö käy lukemassa noita sun sairaita vinkkejäs ja tuhoaa elämänsä sun ansiostas!!!?? Siis aivan oma on asias mitä itelles teet tai mitä kirjoitat itestäs, mut haluut näköjään, että muutkin kärsis samaa paskaa kun sä!!!? Kyl on uskomattoman itsekästä touhua! Sitten noissa kirjotuksissas ruikutat kuinka sun on paha olla ja kaikki on hyljänneet ja ettet ole vapaaehtoisesti tota sairauttas halunnut, jos noin on niin MIKSI HELVETISSÄ SÄ YLLYTÄT MUITA IHMISIÄ SAIRASTUMAAN SAMAAN SAIRAUTEEN, JOKA PILAA ELÄMÄN JA JOHON LOPULTA KUOLEE!!?

Anonyymi kirjoitti...

kiitos<3

Anonyymi kirjoitti...

1.Jos sä et oo laiha, sä et oo kaunis

Olisitko mielummin 30-kiloinen luuviulu, jolla on naama kuin lehmänperse vai normaalipainoinen ja kaunis nainen? Mielestäni jälkimmäinen on kauniimpaa.

2.Tee mitä tahansa, että olisit laiha;
(osta pienempiä vaatteita, syö diettipillereitä, nälkiinnytä ittes, tee mitä tahansa)

Miksi vitussa pitäisi tehdä "mitä tahansa" ollakseen laiha? Miksi pitäisi pilata terveytensä tällä tavoin, kun voisi kuntoilla ja syödä terveellisesti ja olla kauniisti timmissä kunnossa?

3.Se, mitä vaaka sanoo on tärkeintä

Ei ole. Jos kuntoilee oikein, voi saada timmin ja hoikan varren ilman että vaaka näyttää 10-vuotiaan painoa.

4.Laihuus ja syömättömyys ovat merkkejä todellisesta tahdonvoimasta ja menestyksestä

Tahdonvoimaa ei ole itsensä näännyttäminen. Tahdonvoimaa on vastustaa tätä paskaa, jolla tuhotaan ihmisiä. Tahdonvoimaa on laihduttaa oikein ja tiettyyn päämäärään asti.

5.Miehet pitää laihoista

Ihanko totta? Eli väität, että miehet pitävät enemmän posket lommolla olevista laudoista, kuin kurvikkaista ja terveistä naisista? Kysypä muutamalta mieheltä mielipide asiaan ja saatat yllättyä.

6.Nälkä on ystävä ja se ei petä niinkuin ruoka

Ruoka on vihollinen sinunkaltaisille luusereille juuri siksi että teillä ei nimenomaan ole sitä TAHDONVOIMAA sen kanssa. Mitä vain voi syödä, kunhan syö kohtuullisesti ja sen kuluttaa.

7.Laihat näyttävät hyvältä missä tahansa vaatteissa

Yritäpä laittaa päällesi jotain, missä on rinnoille vähän enemmän tilaa. Ei taida onnistua. Sitten on varmaan kivaa kun kaikki vaatteet roikkuu päällä/saa mennä lastenosastolta ostamaan vaatteita? Upeaa!

Lasiluuranko, tee mitä teet ja kuole kymmenen vuoden kuluttua idioottimaisuuteesi, mutta älä jakele neuvoja muille! Tunnen pari tyyppiä, jotka ovat juuri niin tyhmiä että noudattavat ohjeitasi ja pilaavat elämänsä. Vaikka itse oletkin ongelmatapaus, älä yritä tehdä muista sellaisia.

Meri kirjoitti...

Hanki elämä.
Kaikki noi oli ihan täyttä paskaa.
Laihuus EI ole kaunista ;)

Anonyymi kirjoitti...

moni nuori kuolee sun takias.. surullista eikö? kyllä on !
ja miehet muka tykkää laihoista naisista? miehet jotka on pinnallisia joo.

Anonyymi kirjoitti...

kiitos tosi paljo näistä vinkeistä! itte just alotin kunnolla laihduttaa ja nää autto mua :)muuten, oon poika ja en tiiä jos joku täs on vikana mut haluun silti olla langan laiha?

Anonyymi kirjoitti...

Miten voisin löytää parhaiten sinne proana sivuille? olen yrittänyt tässä etsiä niitä.. Ja hyviä konsteja noi sun vinkit!

Haluaisin itsekkin laihtua, ja tarvisin siinä vähän apua ja neuvoa...

toiv. vastaisitte mahdollisimman nopeasti.

terv. tyttö_92

Anonyymi kirjoitti...

Jos ihminen haluu laihtuu, pitää tehä se terveellisesti,eikä normaalipainosten ihmisten tarvii laihuttaa, ite olin joskus alipainone, ku kuntoilin enemmä ku söin, ja nyt se on kääntymäs toisee suuntaa,mut silti oon iha tarpeeks hoikka, iha sairaita noi vinkkis muille,en ymmärrä:o!

Anonyymi kirjoitti...

Oon sulle ikuisesti kiitollisuuden velassa, rakastan tätä pientä asiaa mun sisälläni joka kehottaa laihduttamaan<3 kiitos vinkeistä ja muutenkin motivaation kohotuksesta!

Anonyymi kirjoitti...

Joo olis ihan helvetin hienoi vinkkei mut enhä mä voi niit toteuttaa ku oon osastolla ja vanhemmat ja kaikki kattoo mun syömistä ku tietää mun sairauden. Onks kelläkään mitään vinkkei miten pystyy tääl osastol laihduttaa tai linkatkaa sivu. Kiitti:)

Anonyymi kirjoitti...

Yh. Vihaan mun läskejä reisiä. Ja mun mahaki on alkanu kasvaa (?). Mitat nyt n. 170cm/50kg... Nyt alko tiukka syömättömyys ja mähän teen sen reisi ja vatsa treenin päivittäin ! Tiukka itsekuri on tärkein. Eiku lenkille ja herkut pois. Hyi.

Anonyymi kirjoitti...

Oot vitun laiha -.- jos laihutat vielä nii joudut sairaalaan

Anonyymi kirjoitti...

Hah :D ite oon ainanki mielummin normaalipainonen ja elän ilman jatkuvaa itkua ja kipua ja muiden oudoksuvia katseita, luullen olevan kaunis vaik todellisuudes näyttää lyyhistyneelle luukasalle jonka iho roikkuu ja on täys nukkaa

Anonyymi kirjoitti...

Sairastin anoreksiaa 7 vuotta, mutta se on tavalla tai toisella hallinnut elämääni kohta 20 vuotta (mm. bulimia). Ajan saatossa on ilmennyt paljon ongelmia ja muita sairauksia, joita syömishäiriöni minulle aiheuttivat. Pahinta on kuitenkin se, että muistoissani on 7 vuoden aukko. Siltä ajalta ei juurikaan mitään ole rekisteröitynyt muistiini. Jos anorektikko kokee elävänsä täysillä ja kuvittelee kontrolloivansa itseään ja elämäänsä olemalla syömättä, niin tosiasiassa hän on menettänyt kosketuksen itseensä, minuus on enää vain kiloja ja kaloreita ja elämä juoksee häneltä ohi.

Anonyymi kirjoitti...

ite oon 160cm pitkä ja painoin vielä sillon 37kg. ei en oo ikinä ollut anorektikko vaan nisti. pääsin siitä yli ja nyt kun kattoo kuvia niiltä ajoilta niin hirveen näköstä se oli. KAIKKI pojatkin on sanonu, että näytän nyt 55kg painavana paremmalta. toi sun "pojat ei liigaa" on ihan sun harha kuvitelmaa. mieltä voi huijata helposti eritavoilla, vaikka sitten substansseilla. vaatteet ei myöskään tosiaan näyttänyt hyvältä mun päällä. toi sun sairaus on verrattavissa huumeeseen. aluks on kivaa, mut lopulta kunto romahtaa pahasti/kuolo korjaa. olen samaa mieltä edellisten kanssa, että älä jaa tollasia vinkkejä netissä. ne on täyttä potaskaa, mutta ethän sä siitä luultavasti välitä mitä muut sanoo. omassa päässähän noi on. toivotan/toivon voimia kuitenkin sulle PARANTUMISESSA ja hyvää elämää. mieti mikä on tärkeintä. pohjalla käyneenä sanon, että ulkonäkö ei ole edes top 5 listalla

Anonyymi kirjoitti...

edelliseen korjaus ekaan lauseeseen, että "painoin silloin parisen vuotta sitten 37kg"

Anonyymi kirjoitti...

Mikä teitä haukkujia vaivaa, mulla on igselläni alkava pro ana ja saan kiittää siitä lasiluurankoa. Oon ikuisessa velassa sulle siitä, että avasit mun silmät. Laihuus, ihanaa mun elämäni tärkein tavoite<3 koskaan ei ole liian myöhäistä alottaa itekki oon jo 14v.

Anonyymi kirjoitti...

Oon 14 ja 165cm 50kg ja mun on pakko laihtuu. En kestä sitä ku kouluski haukutaa läskiks ja jopa pari opee on vihjannu siitä. Kiitos noisr vinkeiT ne oikeesti saa mut ajattelee mun tavotetta ja sktö kui tärkee se on mulle <333333

entinen pro ana kirjoitti...

Hemmetti älkää missään tapauksessa käyttäkö noita ohjeita. Mun alku paino oli 51 kiloo. Mut ju käytin noita ohjeita mun oainoks tuli 44 kiloo. Nykyään 48. 😊

Anonyymi kirjoitti...

Mites nää "terveet" aina päätyy näille sivuille kato vaa kuule peili sinäkin ennenku alat tuomitsee muita